Υποστήριξη: Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 π.μ. - 5:00 μ.μ.
[email protected]
Επικοινωνία
Fixshop logo
0
0 €

Over 1000 reviews

Διαχείριση παραπόνων

Παράπονο ή επιστροφή?

Υποβάλετε εύκολα μια καταγγελία ή επιστρέψτε το προϊόν σας – απλώς κάντε κλικ στην κατάλληλη επιλογή και θα σας καθοδηγήσουμε βήμα προς βήμα στη διαδικασία.

Τα προϊόντα μας δοκιμάζονται προσεκτικά για να διασφαλιστεί η πλήρης λειτουργικότητά τους, αλλά ενδέχεται να υπάρχουν εξαιρέσεις. Εάν το προϊόν δεν λειτουργεί σωστά ή είναι κατεστραμμένο, απλώς στείλτε το πίσω σε εμάς και θα φροντίσουμε για όλα.

Επιλέξτε την προτιμώμενη μέθοδο υποβολής καταγγελίας:

Ιδανικό για 1 προϊόν , ταχύτερη επεξεργασία, online παρακολούθηση και μια οικολογική λύση.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Δημιουργήστε μια καταγγελία ηλεκτρονικά στον λογαριασμό σας.
  2. Προετοιμάστε το προϊόν για αποστολή. Παρακαλούμε συμπεριλάβετε τα ακόλουθα στη συσκευασία:
    • Ο αριθμός καταγγελίας , ο οποίος θα εμφανίζεται στην κεφαλίδα μετά την υποβολή, για παράδειγμα: Αριθμός καταγγελίας #2400067 .
      • Χωρίς τον αριθμό καταγγελίας, δεν θα μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε το δέμα ή να επεξεργαστούμε την καταγγελία.
    • Κάρτα εγγύησης – Εάν υποβάλλετε καταγγελία για μια ανακαινισμένη συσκευή, η κάρτα εγγύησης είναι υποχρεωτική. Χωρίς αυτήν, η καταγγελία δεν θα γίνει δεκτή.
    • Το προϊόν στην αρχική του συσκευασία . Μην στέλνετε μηχανικά κατεστραμμένα αντικείμενα, καθώς η καταγγελία δεν θα αναγνωριστεί.

3. Στείλτε το προϊόν χρησιμοποιώντας μία από τις ακόλουθες επιλογές:

1.  Στη διεύθυνσή μας
iFix sro
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Μπρατισλάβα
Σλοβακική Δημοκρατία

2.  Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Packeta, ανάλογα με την τοποθεσία αποστολής. Δείτε τον παρακάτω πίνακα.

Εάν στέλνετε ένα δέμα μέσω Packeta, πρέπει να τυλίξετε προσεκτικά τα προϊόντα και να γράψετε τον κωδικό επιστροφής μας (ευανάγνωστο και ορατό) "Return code - 93133285" πάνω στο δέμα. Προσοχή, είναι απαραίτητο να εισαγάγετε τον κωδικό ανάλογα με τη χώρα από την οποία στέλνετε το δέμα. Μπορείτε να βρείτε τον κωδικό επιστροφής στον παρακάτω πίνακα. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το δέμα θα φτάσει με ασφάλεια στο τμήμα αποζημιώσεων μας.

Σημαντικές πληροφορίες

  • Εάν το προϊόν περιέχει προστατευτικά αυτοκόλλητα, μην τα αφαιρέσετε.
  • Κατά την υποβολή του δέματος, ζητήστε από τον μεταφορέα έναν αριθμό παρακολούθησης ή μια επιβεβαίωση αποστολής. Σε περίπτωση που το δέμα χαθεί, θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε πιο αποτελεσματικά.
  • Θα σας ειδοποιήσουμε για την τρέχουσα κατάσταση του παραπόνου σας μέσω ειδοποίησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Χρόνος επεξεργασίας παραπόνων

  • Νομική προθεσμία : 30 ημέρες
  • Μέσος χρόνος επεξεργασίας : 5 έως 10 εργάσιμες ημέρες
  • Εάν το προϊόν είναι σε απόθεμα, θα επεξεργαστούμε το παράπονο πιο γρήγορα.

Κατάλληλο για πολλά προϊόντα ταυτόχρονα , επεξεργασμένα μέσω έντυπων εντύπων.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Κατεβάστε και συμπληρώστε το πρωτόκολλο αξίωσης 

2. Προετοιμασία της αποστολής
Παρακαλούμε συμπεριλάβετε τα ακόλουθα στη συσκευασία:

  1. Το συμπληρωμένο πρωτόκολλο αξίωσης – Χωρίς τη φόρμα, δεν θα μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε το δέμα ή να επεξεργαστούμε το παράπονο. Παρέχετε όλες τις σχετικές πληροφορίες, όπως τον αριθμό παραγγελίας, το είδος για το οποίο υποβάλλεται το παράπονο, τον λόγο του παραπόνου και την επιθυμητή επίλυση.
  2. Κάρτα εγγύησης – Εάν υποβάλλετε καταγγελία για μια ανακαινισμένη συσκευή, η κάρτα εγγύησης είναι υποχρεωτική. Χωρίς αυτήν, η καταγγελία δεν θα γίνει δεκτή.
  3. Το προϊόν στην αρχική του συσκευασία . Μην στέλνετε μηχανικά κατεστραμμένα αντικείμενα, καθώς η καταγγελία δεν θα αναγνωριστεί.

3. Στείλτε το προϊόν χρησιμοποιώντας μία από τις ακόλουθες επιλογές:

1.  Στη διεύθυνσή μας
iFix sro
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Μπρατισλάβα
Σλοβακική Δημοκρατία

2.  Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Packeta, ανάλογα με την τοποθεσία αποστολής. Δείτε τον παρακάτω πίνακα.

Εάν στέλνετε  ένα δέμα μέσω Packeta, πρέπει να τυλίξετε προσεκτικά τα προϊόντα και να γράψετε τον κωδικό επιστροφής μας  (ευανάγνωστο και ευδιάκριτο) "Return code - 93133285"  πάνω στο δέμα. Προσοχή, είναι απαραίτητο να εισαγάγετε τον κωδικό ανάλογα με τη χώρα από την οποία στέλνετε το δέμα.  Μπορείτε να βρείτε τον κωδικό επιστροφής στον παρακάτω πίνακα. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το δέμα θα φτάσει με ασφάλεια στο τμήμα αποζημιώσεων μας.

Σημαντικές πληροφορίες

  • Εάν το προϊόν περιέχει προστατευτικά αυτοκόλλητα, μην τα αφαιρέσετε.
  • Κατά την υποβολή του δέματος, ζητήστε από τον μεταφορέα έναν αριθμό παρακολούθησης ή μια επιβεβαίωση αποστολής. Σε περίπτωση που το δέμα χαθεί, θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε πιο αποτελεσματικά.
  • Θα σας ειδοποιήσουμε για την τρέχουσα κατάσταση του παραπόνου σας μέσω ειδοποίησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Χρόνος επεξεργασίας παραπόνων

  • Νομική προθεσμία : 30 ημέρες
  • Μέσος χρόνος επεξεργασίας : 5 έως 10 εργάσιμες ημέρες
  • Εάν το προϊόν είναι σε απόθεμα, θα επεξεργαστούμε το παράπονο πιο γρήγορα.

Όλοι γνωρίζουμε ότι κανείς δεν είναι αλάνθαστος και ότι τα εμπορεύματα μπορούν να υποστούν ζημιά κατά τη μεταφορά. Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας και να επικοινωνήσετε μαζί μας  αμέσως εντός 12 ωρών από την παραλαβή της αποστολής  μέσω email -  [email protected]

Παρακαλούμε στείλτε μας: 

  1. Μια φωτογραφία του δελτίου παράδοσης, ώστε να μπορέσουμε να εντοπίσουμε την παραγγελία σας στο σύστημα με βάση τον μεταβλητό αριθμό συμβόλου.
  2. Μια λεπτομερής φωτογραφία των κατεστραμμένων παραδοθέντων προϊόντων. 
    • Η φωτογραφία πρέπει επίσης να περιλαμβάνει την ετικέτα μας που ήταν κολλημένη στη συσκευασία των προϊόντων, ώστε να μπορούμε να εντοπίσουμε πιο γρήγορα τα κατεστραμμένα προϊόντα. 
  3. Μια πλήρης φωτογραφία του υλικού συσκευασίας. Θα χρειαστούμε: 
    • Μια φωτογραφία του κουτιού από όλες τις πλευρές. Εάν το κουτί έχει βαθουλώματα ή άλλες οπτικές φθορές, στείλτε μια φωτογραφία από την τοποθεσία. 
    • Εάν η αποστολή ήταν τυλιγμένη σε αεροπλάστ, πρέπει να στείλετε μια φωτογραφία της αεροπλάστ όταν είναι τυλιγμένη.

Βεβαιωθείτε ότι δεν στέλνετε φωτογραφίες που είναι εκτός εστίασης ή τραβηγμένες σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού ή που έχουν κομμένα ή περικομμένα τμήματα της φωτογραφίας.

Η φωτογραφία πρέπει να δείχνει ολόκληρο το κατεστραμμένο αντικείμενο και όχι μόνο το κατεστραμμένο μέρος.

Με βάση τις φωτογραφίες σας, θα προωθήσουμε την κατάσταση στον μεταφορέα, ο οποίος θα την αντιμετωπίσει. Εάν δεν μπορείτε να προσκομίσετε φωτογραφικά ή βιντεοσκοπημένα στοιχεία, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για την κατάσταση.

Στη συνέχεια, περιμένουμε τη δήλωση του μεταφορέα. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μετά τη δήλωσή του.

Κατά την παραλαβή μιας παραγγελίας από έναν courier, κάθε δέμα πρέπει να ελέγχεται οπτικά κατά την παραλαβή του. Σε περίπτωση ζημιάς στο δέμα, γράψτε μια σημείωση της ζημιάς απευθείας στον courier. Διαφορετικά, ούτε οι μεταφορείς ούτε εμείς φέρουμε ευθύνη για τυχόν μεταγενέστερες αξιώσεις.

Εάν δεν μας αναφέρετε αυτό το σφάλμα, οποιαδήποτε μεταγενέστερη ανάκληση ή αξίωση ενδέχεται να απορριφθεί από εμάς. Συνεπώς, παρακαλούμε να αναφέρετε οτιδήποτε έχετε έστω και την παραμικρή υποψία.

Εάν το αγορασμένο προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας για οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αποστολής.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Κατεβάστε και συμπληρώστε την  Υπαναχώρηση από τη σύμβαση
    • Αυτό το έγγραφο είναι απαραίτητο για την αναγνώριση της αποστολής και την επεξεργασία της επιστροφής.
  2. Παρακαλώ δώστε όλες τις σχετικές πληροφορίες:
    • Αριθμός παραγγελίας
    • Αντικείμενο που επιστρέφετε
    • Λόγος επιστροφής του προϊόντος - παρακαλούμε να τον παράσχετε για να μας βοηθήσετε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.
    • Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού για την επιστροφή χρημάτων
  3. Προετοιμασία του προϊόντος για αποστολή
    • Επιστρέψτε το προϊόν στην αρχική του και άθικτη συσκευασία.
    • Εάν περιέχει προστατευτικά αυτοκόλλητα, μην τα αφαιρέσετε.
    • Για χρησιμοποιημένα αντικείμενα, όπως μια βιτρίνα, καθαρίστε τυχόν υπολείμματα κόλλας.

Δεν έχετε την επιλογή να εκτυπώσετε το έγγραφο; Γράψτε τον αριθμό παραγγελίας ή το σύμβολο της μεταβλητής ευανάγνωστα σε ένα κομμάτι χαρτί και συμπεριλάβετε το στη συσκευασία.

4. Στείλτε το προϊόν χρησιμοποιώντας μία από τις ακόλουθες επιλογές:

1.  Στη διεύθυνσή μας
iFix sro
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Μπρατισλάβα
Σλοβακική Δημοκρατία

2.  Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Packeta, ανάλογα με την τοποθεσία αποστολής. Δείτε τον παρακάτω πίνακα.

Εάν στέλνετε  ένα δέμα μέσω Packeta, πρέπει να τυλίξετε προσεκτικά τα προϊόντα και να γράψετε τον κωδικό επιστροφής μας  (ευανάγνωστο και ευδιάκριτο) "Return code - 93133285"  πάνω στο δέμα. Προσοχή, είναι απαραίτητο να εισαγάγετε τον κωδικό ανάλογα με τη χώρα από την οποία στέλνετε το δέμα.  Μπορείτε να βρείτε τον κωδικό επιστροφής στον παρακάτω πίνακα. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το δέμα θα φτάσει με ασφάλεια στο τμήμα αποζημιώσεων μας.

Σημαντικές πληροφορίες

  • Εάν το προϊόν περιέχει προστατευτικά αυτοκόλλητα, μην τα αφαιρέσετε.
  • Κατά την υποβολή του δέματος, ζητήστε από τον μεταφορέα έναν αριθμό παρακολούθησης ή μια επιβεβαίωση αποστολής. Σε περίπτωση που το δέμα χαθεί, θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε πιο αποτελεσματικά.
  • Θα σας ειδοποιήσουμε για την τρέχουσα κατάσταση της ανάκλησης της σύμβασής σας μέσω ειδοποίησης μέσω email.

 

Χρησιμοποιήστε το Packeta μόνο εάν η χώρα σας υποστηρίζει τις υπηρεσίες αυτού του παρόχου κινητής τηλεφωνίας

Ελλάδα

Packeta International
Use code: 92667133 - ifix-el Geniki Taxydromiki hub Θεσσαλονίκη  Εσωτερική Περιφερειακή (Εσωτερική Περιφερειακή Οδός) Θέση Διαλογής ΟΣΕ - Πάροδος Σοφ.Βενιζέλου  54628 Θεσσαλονίκη 
 

 

Ειναι δυναμη και αποστολη επιστροφων σε αυτη τη διευθυνση επιστροφης μονο μεσο Κροατικων Ταχυδρομειων. Eán i Apostolí Apostaleí apó állo Metaforéa, δεν θα είναι δύνατη η αποδοχή και η Diekperaíosi της Gia Diadikastikoús Lógous. 

 

Συχνές ερωτήσεις

Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε το παράπονό σας εντός 24 ωρών από την υποβολή του στο σύστημά μας.

Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις αξιώνουν τον κόπο επειδή:

  1. Θα διεκπεραιώσετε την αίτησή σας πιο γρήγορα χωρίς περιττή αναμονή.
  2. Η αποστολή είναι δωρεάν μέσω Packeta με χρήση του κωδικού επιστροφής.
  3. Όλες οι αξιώσεις αποθηκεύονται με τάξη , επομένως έχετε πάντα πρόσβαση σε αυτές.
  4. Μπορείτε πάντα να έχετε πρόσβαση στο πιστωτικό σημείωμα από την αίτηση ή το πρωτόκολλο αίτησης .
  5. Είναι μια οικολογική λύση που μειώνει τη γραφειοκρατία και βοηθά στην προστασία του περιβάλλοντος.

Δεν απαντήσαμε στις ερωτήσεις σας; Επικοινωνήστε μαζί μας

μέσω συνομιλίας (εικονίδιο συνομιλίας κάτω δεξιά) ή μέσω email  -  [email protected]

 

 

Πολιτική παραπόνων

Ευθύνη για Ελαττώματα, Εγγύηση Καταναλωτή και Αξιώσεις για Ελαττώματα (Πολιτική Παραπόνων)

I. Εισαγωγικές διατάξεις

Πωλητής:
iFix sro, 

  • Αναγνωριστικό εταιρείας: 47019948
  • ΑΦΜ: 2023719379
  • ΑΦΜ: SK2023719379
  • Τηλέφωνο: +43 720 880806 (αριθμός AT)
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: [email protected]

Αγοραστής: Μια οντότητα που πληροί τον ορισμό του καταναλωτή σύμφωνα με τους σχετικούς νομικούς κανονισμούς, σχετικά με την αγορά και πώληση αγαθών που προσφέρονται από τον πωλητή.

Επιθεώρηση SOI για την περιοχή της Μπρατισλάβα

Odbor výkonu dohľadu
Bajkalská 21/A
PO BOX 29
827 99 Bratislava

Στοιχεία επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
Τηλέφωνο: 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
Αριθμός φαξ: 02/58 27 21 70
www.soi.sk
SOI - Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov

II. Ευθύνη για ελαττώματα και διαδικασία επίλυσης

1. Εάν ο πωλητής ευθύνεται για κάποιο ελάττωμα των αγαθών, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει την άρση του ελαττώματος μέσω επισκευής ή αντικατάστασης, εύλογη έκπτωση στην τιμή αγοράς ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς.

2. Η επιλογή του αγοραστή και η εκτέλεση των αξιώσεων διέπονται από τις σχετικές νομικές διατάξεις.

3. Ο πωλητής έχει ενημερώσει τον αγοραστή για τα δικαιώματά του που προκύπτουν από ελαττώματα των αγαθών βάσει των ισχυόντων νομικών κανονισμών και της συναφθείσας σύμβασης, μεταξύ άλλων μέσω της διάθεσης των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων (εφεξής καλούμενων ΓΟΠ) στην αντίστοιχη υποσελίδα του ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου του πωλητή. Ο αγοραστής είχε την ευκαιρία να εξοικειωθεί με αυτούς τους όρους πριν υποβάλει την παραγγελία του.

4. Ο πωλητής ευθύνεται για ελαττώματα των αγαθών σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς της Σλοβακικής Δημοκρατίας και ο αγοραστής υποχρεούται να ζητήσει την αποζημίωση των αγαθών από τον πωλητή ή από ένα ορισμένο πρόσωπο. Ο πωλητής ευθύνεται για οποιοδήποτε ελάττωμα που παρουσιάζουν τα πωληθέντα αγαθά κατά τον χρόνο της παράδοσης και το οποίο εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση των αγαθών. Εάν το αντικείμενο της αγοράς είναι αγαθά με ψηφιακά στοιχεία, όπου πρόκειται να παρασχεθεί ψηφιακό περιεχόμενο ή να παρασχεθεί ψηφιακή υπηρεσία συνεχώς για συμφωνημένη περίοδο, ο πωλητής ευθύνεται για οποιοδήποτε ελάττωμα στο ψηφιακό περιεχόμενο ή την ψηφιακή υπηρεσία που εμφανίζεται ή εκδηλώνεται κατά τη διάρκεια ολόκληρης της συμφωνημένης περιόδου, αλλά για όχι λιγότερο από δύο έτη από την παράδοση των αγαθών με ψηφιακά στοιχεία. Για ανακαινισμένα αγαθά (ανακαινισμένα αγαθά αναφέρονται σε μεταχειρισμένα αγαθά που έχουν υποβληθεί στη συνέχεια σε έλεγχο από τους ειδικούς μας και φέρουν την ένδειξη αυτή) και μεταχειρισμένα αγαθά (μεταχειρισμένα αγαθά αναφέρονται σε αγαθά που φέρουν την ένδειξη αυτή, τα οποία είναι μεταχειρισμένα ή επισκευασμένα και δεν έχουν ελαττώματα, και όπου η πληρότητα της συσκευασίας δεν εμποδίζει την πλήρη χρήση του προϊόντος), τα μέρη συμφωνούν σε μια περίοδο ευθύνης για ελαττώματα 12 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης των αγαθών.

5. Εάν τα αγαθά παρουσιάζουν ελαττώματα, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ασκήσει σχετικές αξιώσεις γνωστοποιώντας το ελάττωμα σε οποιοδήποτε από τα επαγγελματικά καταστήματα του πωλητή, μέσω άλλου προσώπου που ορίζεται από τον πωλητή και κοινοποιείται στον αγοραστή πριν από τη σύναψη της σύμβασης ή μέσω μέσων εξ αποστάσεως επικοινωνίας στην έδρα ή τον τόπο εργασίας του πωλητή ή σε άλλη διεύθυνση που παρέχεται από τον πωλητή κατά τη σύναψη της σύμβασης ή αργότερα. Τα ελαττωματικά αγαθά πρέπει επίσης να υποβάλλονται μαζί με την αξίωση, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά. Ο πωλητής συνιστά την ασφάλιση των αγαθών κατά την αποστολή τους. Ο πωλητής δεν δέχεται αποστολές με αντικαταβολή. Ο αγοραστής υποχρεούται να παρέχει με ειλικρίνεια όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, ιδίως να προσδιορίζει με ακρίβεια τον τύπο και την έκταση του ελαττώματος των αγαθών, και να αναφέρει ποια από τα δικαιώματά του διεκδικεί.

6. Η διαδικασία διεκπεραίωσης μιας αξίωσης για ελαττώματα σε αγαθά που μπορούν να παραδοθούν στον πωλητή ξεκινά την ημέρα που πληρούνται σωρευτικά όλες οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

6.1. παραλαβή της ειδοποίησης ελαττώματος,

6.2. παραλαβή των αγαθών από τον αγοραστή από τον πωλητή ή από ορισμένο πρόσωπο,

6.3. παραλαβή κωδικών πρόσβασης, κωδικών πρόσβασης κ.λπ. για τα εμπορεύματα από τον πωλητή, εάν οι πληροφορίες αυτές είναι απαραίτητες για την ορθή διεκπεραίωση της αξίωσης.

7. Εάν το αντικείμενο της αξίωσης αφορά αγαθά που δεν μπορούν αντικειμενικά να παραδοθούν στον πωλητή ή που είναι μόνιμα εγκατεστημένα, ο αγοραστής, εκτός από την εκπλήρωση των όρων που ορίζονται στα σημεία 6.1 και 6.3, υποχρεούται να παράσχει κάθε απαραίτητη συνεργασία για την επιθεώρηση των αγαθών από τον πωλητή ή από τρίτο μέρος που ορίζεται από τον πωλητή. Η διαδικασία διεκπεραίωσης αξίωσης που αφορά αγαθά που δεν μπορούν αντικειμενικά να παραδοθούν στον πωλητή ή που είναι μόνιμα εγκατεστημένα ξεκινά την ημέρα που διενεργείται η επιθεώρηση των αγαθών, σύμφωνα με την πρώτη πρόταση. Ωστόσο, εάν ο πωλητής ή το ορισμένο τρίτο μέρος δεν διενεργήσει την επιθεώρηση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, αλλά όχι αργότερα από 10 ημέρες από την παραλαβή της ειδοποίησης ελαττώματος από τον πωλητή, παρά την παροχή της απαραίτητης συνεργασίας από τον αγοραστή, η διαδικασία ξεκινά την ημέρα που παραλαμβάνεται η ειδοποίηση ελαττώματος.

8. Ο πωλητής ή το ορισμένο πρόσωπο εκδίδει στον αγοραστή επιβεβαίωση της ειδοποίησης ελαττώματος σύμφωνα με τους ισχύοντες νομικούς κανονισμούς.

9. Η ευθύνη για ελαττώματα δεν ισχύει για ελαττώματα για τα οποία ο αγοραστής ενημερώθηκε από τον πωλητή κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης ή για τα οποία, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες υπό τις οποίες συνήφθη η σύμβαση αγοράς, ο αγοραστής θα έπρεπε να γνωρίζει.

10. Ο πωλητής δεν ευθύνεται για ελαττώματα των αγαθών:

10.1. εάν ο αγοραστής δεν άσκησε το δικαίωμά του σχετικά με την ευθύνη του πωλητή για ελάττωμα των αγαθών εντός των νόμιμων προθεσμιών,

10.2. εάν το ελάττωμα των αγαθών οφείλεται σε μηχανική βλάβη που προκλήθηκε από τον αγοραστή,

10.3. εάν το ελάττωμα των προϊόντων αφορά μειωμένη χωρητικότητα μπαταρίας,

10.4. εάν το ελάττωμα των προϊόντων προέκυψε από χρήση σε συνθήκες που δεν αντιστοιχούν σε ένταση, υγρασία, χημικές ή μηχανικές επιδράσεις στο φυσικό περιβάλλον που προορίζεται για τα προϊόντα,

10.5. εάν το ελάττωμα των αγαθών προέκυψε από ακατάλληλο χειρισμό, λειτουργία ή αμέλεια φροντίδας των αγαθών,

10.6. εάν το ελάττωμα των αγαθών προέκυψε από ζημιά που προκλήθηκε από υπερβολική φόρτωση ή χρήση αντίθετη προς τους όρους που ορίζονται στα έγγραφα ή τις γενικές αρχές της συνήθους χρήσης των αγαθών,

10.7. εάν το ελάττωμα των αγαθών προέκυψε από ζημία που προκλήθηκε από αναπόφευκτα ή/και απρόβλεπτα γεγονότα,

10.8. εάν το ελάττωμα των αγαθών προέκυψε από ζημιά λόγω τυχαίας καταστροφής ή τυχαίας φθοράς,

10.9. εάν το ελάττωμα των αγαθών προέκυψε από ακατάλληλη επέμβαση, ζημιά από νερό, πυρκαγιά, στατικό ή ατμοσφαιρικό ηλεκτρισμό ή άλλες πράξεις ανωτέρας βίας,

10.10. εάν το ελάττωμα των αγαθών προέκυψε από παρέμβαση μη εξουσιοδοτημένου προσώπου,

10.11. εάν η αποστολή είναι ελλιπής ή σε περίπτωση εμφανούς ελαττώματος που ο αγοραστής θα μπορούσε να εντοπίσει ελέγχοντας την αποστολή κατά την παράδοση και δεν το αντιμετώπισε σύμφωνα με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις και δεν ειδοποίησε τον πωλητή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση,

10.12 εάν το ελάττωμα εκδηλώνεται ως οριζόντιες ή/και κάθετες γραμμές στην οθόνη, οι οποίες είναι αποτέλεσμα μηχανικής βλάβης.

11. Τα συμβαλλόμενα μέρη έχουν συμφωνήσει σε περίοδο εγγύησης καταναλωτή 24 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης των αγαθών, εκτός εάν ορίζεται διαφορετική περίοδος για συγκεκριμένες περιπτώσεις. Για ανακαινισμένα και μεταχειρισμένα αγαθά, τα μέρη έχουν συμφωνήσει σε περίοδο εγγύησης καταναλωτή 12 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης των αγαθών.

Σε περίπτωση ανταλλαγής αγαθών με καινούργια, ο αγοραστής θα λάβει ένα έγγραφο που αναφέρει την ανταλλαγή και τυχόν περαιτέρω αξιώσεις για ελαττώματα των αγαθών θα βασίζονται στη σύμβαση αγοράς και σε αυτό το έγγραφο. Σε περίπτωση ανταλλαγής με νέα αγαθά, η εγγύηση του καταναλωτή θα επανεκκινήσει από την ημερομηνία παραλαβής των νέων αγαθών, αλλά μόνο για τα νέα αγαθά.

Δεν μπορούν να υποβληθούν αξιώσεις βάσει της εγγύησης καταναλωτή εάν ο αγοραστής δεν διαθέτει πιστοποιητικό εγγύησης, απόδειξη πληρωμής ή άλλο έγγραφο που να αποδεικνύει την αγορά των αγαθών από τον πωλητή.

12. Η επίλυση αξίωσης για ελαττώματα των αγαθών ισχύει μόνο για ελαττώματα που προσδιορίζονται στην κοινοποίηση ελαττώματος.

13. Για τους σκοπούς του παρόντος άρθρου

  • Ένα επαναλαμβανόμενο αφαιρούμενο ελάττωμα θεωρείται η εμφάνιση ενός μόνο αφαιρούμενου ελαττώματος περισσότερες από δύο φορές.
  • Ένας σημαντικός αριθμός διαφορετικών αφαιρούμενων ελαττωμάτων θεωρείται ότι είναι η εμφάνιση περισσότερων από τριών διαφορετικών αφαιρούμενων ελαττωμάτων ταυτόχρονα.

14. Ανεξάρτητα από την έκβαση της αξίωσης, οποιαδήποτε επαναλαμβανόμενη αξίωση για το ίδιο μοναδικό ελάττωμα (όχι ελάττωμα του ίδιου τύπου) θα απορρίπτεται.

15. Στην περίπτωση ανταλλακτικών για Apple iPhone (μπαταρία, οθόνη, κάμερα, ανάλογα με το μοντέλο iPhone), ενδέχεται να εμφανιστεί μια ειδοποίηση που αναφέρει: "Δεν είναι δυνατή η επαλήθευση ότι αυτό το iPhone διαθέτει γνήσιο ανταλλακτικό Apple (μπαταρία, οθόνη, κάμερα, ανάλογα με το μοντέλο iPhone)".

Αυτές οι ειδοποιήσεις δεν επηρεάζουν την απόδοση της συσκευής και θα εξαφανιστούν από την οθόνη κλειδώματος μετά από 4 ημέρες, παραμένοντας ορατές μόνο στο μενού Ρυθμίσεις. Η εμφάνιση αυτής της ειδοποίησης δεν επηρεάζει τη λειτουργικότητα της συσκευής.

16. Εάν ο αγοραστής δεν είναι ικανοποιημένος με τον τρόπο με τον οποίο ο πωλητής χειρίστηκε μια αξίωση για ελάττωμα στα αγαθά ή πιστεύει ότι ο πωλητής έχει παραβιάσει τα δικαιώματά του, ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει αποκατάσταση από τον πωλητή. Εάν ο πωλητής απορρίψει την αίτηση αποκατάστασης ή δεν απαντήσει εντός 30 ημερών από την υποβολή της, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να υποβάλει πρόταση για εναλλακτική επίλυση διαφορών σύμφωνα με το Άρθρο 12 του Νόμου αριθ. 391/2015 περί Εναλλακτικής Επίλυσης Καταναλωτικών Διαφορών και περί Τροποποιήσεων και Συμπληρώσεων σε Ορισμένους Νόμους.

Η αρμόδια αρχή για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών με τον πωλητή είναι η Σλοβακική Επιθεώρηση Εμπορίου (επίσης η εποπτική αρχή που είναι εξουσιοδοτημένη να δέχεται καταγγελίες σε περίπτωση παραβίασης των δικαιωμάτων ή συμφερόντων των καταναλωτών), Bajkalská 21/A, PO Box No. 29, 827 99 Μπρατισλάβα, www.soi.sk , ή άλλη αρμόδια εξουσιοδοτημένη νομική οντότητα που περιλαμβάνεται στο μητρώο φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών που τηρείται από το Υπουργείο Οικονομίας της Σλοβακικής Δημοκρατίας (ο κατάλογος είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση www.mhsr.sk ). Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιλέξει με ποιον από τους προαναφερθέντες φορείς για εναλλακτική επίλυση διαφορών θα επικοινωνήσει.

Ο αγοραστής μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών που είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση ec.europa.eu/consumers/odr/ για να υποβάλει πρόταση για την εναλλακτική επίλυση της διαφοράς του.

 

Τελευταία ενημέρωση: 25 Νοεμβρίου 2024.

Πράσινος δρόμος

Βελτιώνουμε συνεχώς το αποτύπωμα άνθρακα για να προστατεύσουμε τον πλανήτη μας. Διαβάστε περισσότερα για το πώς προσαρμόζουμε τις διαδικασίες μας ώστε να το μειώσουμε.

Μάθετε περισσότερα